Wat moet u doen om online maaltijden te kunnen bestellen.

stap 1. ga naar de pagina VAN ASSELT MAALTIJDEN.

stap 2. klik op: Klik hier voor de actuele maaltijdlijst >>.

stap 3. kies uw gewenste maaltijd(en) uit (bovenaan staat de datum van wanneer de maaltijdlijst is)

stap 4. als u klaar bent met de bestelling gaat u naar BESTELLEN.

stap 5. kies als u de maaltijd(en) wilt laten BEZORGEN of wilt AFHALLEN.

stap 6. vervolgens moet u een account aanmaken, zo kunt u de bestelstatus, facturen en de besteloverzicht inzien (als u al een account heeft aangemaakt kunt u inloggen met uw wachtwoord en e-mail)

stap 7. om de bestelling te voltooien kunt u betalen via IDEAL.

stap 8. als de betaling is gedaan ontvangt u een BESTELVESTIGING via de mail.

stap 9. via uw account die u heeft aangemaakt bij stap 6 kunt u de bestelstatus zien per bestelling.

BETAALD: uw bestelling is betaald en heeft een bestelbevestiging gekregen via de mail.

GEANNULEERD: er is iets mis met uw bestelling ( als uw bestelling is geannuleerd neemt van Asselt maaltijden contact op of kunt u het snelste zelf bellen)

 

Wij zijn altijd aanwezig op
maandag en dinsdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Buiten deze tijden kunt u ook bellen, spreek uw bericht en
telefoonnummer in en u wordt teruggebeld.